BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!

BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!

Autor: Scott Stratten

Rok wydania: 2012
Wydawnictwo: Onepress

Pożycz z naszej biblioteki     Kup w księgarni

Książka, którą trzymasz w ręku, stanowi świetny początek dialogu, jaki nawiążesz z rynkiem. Autor w niezobowiązujący i dowcipny sposób przedstawia praktyczne spojrzenie na zmieniające się relacje firm z konsumentami. Przekonaj się, że media społecznościowe są przyszłością marketingu, a nie tylko przelotną modą. Sięgnij po zestaw konkretnych informacji oraz przykładów z życia, dzięki którym nie tylko dowiesz się, co się sprawdza (a co nie), lecz również jakie podejmować działania i do kogo je kierować.

 11 kwietnia 2012

Karolina Latka na temat tej książki:

„Bezmarketing” Scotta Strattena to bardzo ciekawa pozycja uzupełniająca wiedzę dotyczącą budowania relacji z klientami w mediach społecznościowych.

Autor w szczególności skupia się na Twitterze, jako kanale komunikacji z obecnymi, jak i potencjalnymi klientami. Rzeczywiście, jeśli spojrzeć na liczbę obserwujących profil Scotta Strattena na Twitterze (kwiecień 2012 - 120 000 użytkowników) możemy stwierdzić, że mamy do czynienia z prawdziwym ekspertem w tejże dziedzinie. Dużą zaletą jest fakt, że wszystkie teoretyczne założenia autor znakomicie udokumentował praktycznymi przykładami, które są opisane w ciekawy i humorystyczny sposób. Szkoda jedynie, że Scott Stratten koncentrując się na Twitterze niejako pomija rolę drugiego kanału komunikacji, jakim jest Facebook. Mimo tego w powyższej publikacji udało mi się znaleźć kilka praktycznych wskazówek, które zamierzam wdrożyć również u siebie.

Do kogo może trafić ta książka? „Bezmarketing” to wspaniała lektura dla każdego, kto interesuje się marketingiem - w mediach społecznościowych i nie tylko. Polecam w szczególności osobom, które w komunikacji z klientami używają Twittera.

 18 października 2012

Cezary Jarosz na temat tej książki:

Książka „Bez marketing” Stratten’a Scott’a - prezesa UnMarketing.com oraz eksperta w obszarze marketingu szeptanego i społecznościowego - to niesamowite źródło inspiracji oraz wiedzy jak skutecznie budować wizueruenk marki w sieci, a przede wszystkim relację z klientami. Autor na przykładach pokazuje w jaki sposób stać się skutecznym Fanpage’em czy tweet’owanym kontem przez ogromną liczbę fanów/obserwujących. Scott zamieścił w swoim dziele zestaw konkretnych informacji, dzięki którym można dowiedzieć się, jakie strategie marketingowe się sprawdzają oraz jakie podejmować działania i do kogo je kierować. Co istotne książka nigdy nie przestaje być wartościowa i „przeterminowana” ponieważ zasady w niej zawarte obowiązują zawsze. Najciekawszym jest fakt iż w dobie telebimów, spamowania skrzynek, ulotek i innej, mniej lub bardziej przyjemnej formy reklamy, istnieją narzędzia, które niekiedy dużo skuteczniej przyczyniają się do pozyskiwania nowych klientów. Dodatkowo narzędzia te są bezpłatne więc każdy może z nich skorzystać. Wygra ten kto stworzy wokół siebie najbardziej wartościowy przekaz dla potencjalnych klientów. Książkę polecam wszystkim, którzy realnie patrzą na swój biznes lub chcą poszerzyć swoją wiedzę.

 12 stycznia 2013

Agnieszka Żdanuk na temat tej książki:

Przekazuje fajne i ciekawa informacje, ale ilość wtrąceń i dziwnych odniesień jest zastraszająca :)

Krótkie, konkretne rozdziały - pokazuje, że da się sporo osiągnąć prostymi zabiegami, a także nie zniszczyć sobie budżetu.

Partnerzy

© 2017 Fundacja Startup School  |  Polityka plików cookie  |  Zaloguj