Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)

Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)

Autor: Ann Handley, C.C. Chapman

Rok wydania: 2012
Wydawnictwo: Onepress

Zarezerwuj (aktualnie wypożyczona)     Kup w księgarni

Jak sprawić, aby treści, które masz do zaoferowania, wciągały niczym film w 3D? Co zrobić, aby Twoja strona internetowa, wpisy na blogu czy pliki wideo były bardziej atrakcyjne niż nowy serial w telewizji? Jeśli chcesz wprowadzić produkt na rynek albo dotrzeć do nowych klientów i pozyskać ich trwałą lojalność, potrzebujesz jednego nieodzownego elementu: TREŚCI. Niezależnie od tego, czy mowa o krótkich notkach na Twitterze, fachowych artykułach na blogu, e-bookach, interaktywnych webinariach, pozwalających uczestnikom na ciekawe doświadczenia, czy podcastach, które można pobierać, by słuchać ich w biegu - dziś bardziej niż kiedykolwiek wcześniej rządzi właśnie TREŚĆ!

Książka pozwoli Ci opracować własną strategię przekazywania treści. Poprowadzi Cię za rękę i podpowie, jak ubrać w słowa własną historię i stworzyć wartościowe portfolio, które będzie procentować przez długi czas. Przemów do ludzi we właściwy sposób, a Twoi klienci będą z własnej woli dzielić się Twoją historią ze znajomymi i rozpowszechniać ją za Ciebie. Dobrze prowadzona narracja to najlepszy ambasador Twojej firmy!

 16 października 2012

Piotrek Podgajny na temat tej książki:

Według mnie, pozycja godna polecenia każdemu początkującemu blogerowi (i nie tylko - właściwie każdej osobie tworzącej różnego rodzaju treści w internecie). Taki zbiór porad, pomysłów, dobrych praktyk i przykładów - dużo konkretnych sugestii wpisów (np. o czym pisać, kiedy nie mamy o czym pisać), czy nawet gotowe szablony (jak stworzyć dobre studium przypadku).

Książka podzielona jest na część teoretyczną i część praktyczną. I tu fajna rzecz - jedna z sekcji pokazuje w jaki sposób w internecie działa kilkanaście prawdziwych firm.

Jedyny minus - w wielu przypadkach podane przykłady zdają się być mocno wymuszone - wręcz na siłę oryginalne i autentyczne.

 18 grudnia 2012

Maciej Menakiewicz na temat tej książki:

Bardzo pomocna książka dla każdego, kto chce pisać w internecie. Szczególnie przydatna dla kogoś totalnie początkującego (takiego jak ja), który zupełnie nie wie jak się zabrać do pisania, zarówno od strony merytorycznej, jak i stylistycznej. Pozycja daje bardzo konkretne wskazówki i podpiera je atrakcyjnymi przykładami. W tym szczególnie fajne jest to, że pokazane jest, w jaki sposób tworzą treści faktycznie istniejące firmy.
Polecam wszystkim, którzy chcą tworzyć bloga lub dobry kontent na stronę, który zainteresuje odwiedzających.

 9 września 2014

Adam Buśko na temat tej książki:

Bardzo dobra albo nawet obowiązkowa pozycja do kogoś kto chce zacząć tworzyć bloga, dobry fanpage itd. Wydaje mi się, że powinna być dobra zarówno dla kogoś kto nigdy nie miał styczności z tym tematem jak i dla osób nieco bardziej zaawansowanych. Napisana jest dość przystępnym językiem, jednak nie na tyle, żeby za jednym razem przebrnąć przez całość :)

Partnerzy

© 2017 Fundacja Startup School  |  Polityka plików cookie  |  Zaloguj