Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa w internecie

Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa w internecie

Autor: Anastasia Holdren

Rok wydania: 2012
Wydawnictwo: Helion

Zarezerwuj (aktualnie wypożyczona)     Kup w księgarni

Reklama w sieci jeszcze nigdy nie była taka prosta! Wystarczy kilka chwil, aby założyć konto w usłudze Google AdWords i zacząć pozyskiwać nowych klientów dzięki możliwości dotarcia do ponad 80% wszystkich internautów. Zastanawiasz się, czy użytkownicy w ogóle klikają reklamy? Oczywiście! Jedyny warunek - Twój anons nie może drażnić użytkownika. Krótkie reklamy tekstowe, pojawiające się w wyszukiwarce lub w sieci wyszukiwania, są mało inwazyjną, a do tego skuteczną i elastyczną formą promocji! Możesz zorganizować sobie minikampanię za 100 zł lub potężną akcję za nieco większą kwotę.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia pozwalającego błyskawicznie przejść proces konfiguracji konta i uruchomić kampanię reklamową w systemie Google AdWords, znajdziesz je w tej książce. Dowiesz się, jak dobierać słowa kluczowe i je optymalizować oraz jak skonstruować reklamę czy ustawić parametry jej wyświetlania, aby dotarła do Twoich potencjalnych klientów. Zrozumiesz, jak za pomocą elastycznych opcji ustalania stawek i mechanizmów śledzenia dostępnych na platformie AdWords i w narzędziach typu Google Analytics kontrolować koszty, mierzyć skuteczność reklam i obliczać zwrot z inwestycji na reklamę już po kilku godzinach od uruchomienia kampanii. Autorka tej publikacji, Anastasia Holdren, jako jedna z niewielu na świecie posiada certyfikat Authorized AdWords Seminar Leader, dlatego możesz być pewien, że wiedza, którą przekazuje w tej książce, przybliży Cię do sukcesu!

 3 lipca 2012

Tomek Sawicki na temat tej książki:

Narzędzie AdWords jest na tyle rozbudowane, że odkrycie wszystkich jego funkcji na własną rękę może być bardzo trudne i czasochłonne. Na szczęście książka "Google AdWords - Skuteczna kampania reklamowa w internecie" skraca do minimum czas potrzebny na poznanie wszystkich najważniejszych funkcji opisywanej aplikacji.

Autorka zamieściła w niej głównie opis poszczególnych funkcji, choć nie zabrakło także paru praktycznych rad i wskazówek, dzięki którym możemy zoptymalizować naszą kampanię w wyszukiwarce. Krok po kroku przedstawione zostały procedury tworzenia kampanii, doboru słów kluczowych oraz ich optymalizacji, proces pisania reklam i wyboru parametrów wyświetlania. Książka pozwala też zrozumieć na jakiej zasadzie ustalane są stawki za kliknięcie i w jaki sposób możemy sprawić, aby wydawane przez nas pieniądze przyniosły możliwie najlepsze rezultaty.

Pozycję tę polecam przede wszystkim osobom, które nigdy wcześniej nie miały do czynienia z AdWords, a które szukają zwięzłego i praktycznego źródła wiedzy na temat marketingu w wyszukiwarce Google.

Partnerzy

© 2017 Fundacja Startup School  |  Polityka plików cookie  |  Zaloguj