Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek

Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek

Autor: Eric Ries

Rok wydania: 2012
Wydawnictwo: Helion

Zarezerwuj (aktualnie wypożyczona)     Kup w księgarni

Znajdujemy się u progu nowego stulecia zarządzania. Przez lata udało nam się wypracować doskonałe metody zarządzania dużymi firmami, jednak w kwestii startupów i innowacji nadal działamy po omacku. Niniejsza książka stawia pierwsze solidne fundamenty dla przedsiębiorczości w nowych czasach. Stworzony przez autora ruch Lean Startup dąży do tego, abyś mógł stworzyć kolejny hit rynkowy za pomocą najnowocześniejszych narzędzi.

Bez względu na to, czy jesteś przedsiębiorcą z własnym startupem, czy też działasz w strukturach dużej organizacji, znajdziesz tu bardzo ważne wskazówki, które przydadzą Ci się na drodze w nieznane. Poznaj praktyczne metody pozwalające unikać błędów w rozwoju produktu, naucz się systematycznie oceniać i interpretować wczesne sygnały płynące z rynku, a także decydować, czy należy wykonać zwrot, czy trwać przy dotychczasowych działaniach. Korzystaj z wiedzy innowatorów, którzy wprowadzili swoje firmy na szczyt, i dołącz do tego szacownego grona.

 12 grudnia 2012

Agnieszka Lewandowska-Dziewięcka na temat tej książki:

absolutne „must read” dla każdego startupowca, które pozwoli zmienić sposób patrzenia na budowanie własnej firmy i produktu oraz usystematyzować wiedzę dotyczącą tworzenia startupów.

Ries daje wskazówki jak robić coś mądrze i szybko, po co i jakie dane zbierać i analizować, czemu nie warto przywiązywać się do konkretnej wersji produktów, czym jest pivot i mvp.

zdecydowanie polecam.

 19 listopada 2013

Zbigniew Zając na temat tej książki:

StartUP jest drogą w nieznane (spodobała mi się metafora do „pasa startowego”) i bez względu jakie masz doświadczenia nauka leży u podstaw metody Lean StartUp. W książce są przykłady i nawiązania do firm wraz z ich problemami oraz sposobami na ich rozwiązanie. Książka uczy jak sprawnie zarządzać startupem oraz jak fatalnie może się skończyć zbyt optymistyczne interpretowanie statystyk. Celem każdego startupu jest przecież oderwanie się od „pasa startowego”.

 20 listopada 2014

Hubert Sarzyński na temat tej książki:

Książka dobrze opisuje drogę do sukcesu internetowej firmy, przedstawia ją na licznych przykładach, choć czasami trochę nudnych :) Co tu dużo pisać, po prostu trzeba przeczytać!

Partnerzy

© 2017 Fundacja Startup School  |  Polityka plików cookie  |  Zaloguj