Rewolucja social media

Rewolucja social media

Autor: Michał Sadowski

Rok wydania: 2012
Wydawnictwo: Onepress

Zarezerwuj (aktualnie wypożyczona)     Kup w księgarni

rajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ też wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów.

 5 marca 2013

Wojtek Latoszek na temat tej książki:

Fajna, treściwa książką, która porządkuje i układa większość wiedzy w temacie SM. Dla osób obytych z tematem świetna jako powtórzenie i przypomnienie, a dla zaczynających niezbędna pozycja.
Taka trochę biblia SM.

 10 lipca 2014

Patryk Kleczkowski na temat tej książki:

Książka jest naprawdę świetna i czyta się szybko i przyjemnie.
Każdy, kto siedzi w temacie SM na pewno już dawno to przeczytał.
Natomiast to co jest fajne, to to,że podczas czytania człowiekowi pojawiają co rusz to nowe pomysły wykorzystania narzędzi do monitorowania internetu. Pozycja obowiązkowa.

 21 lipca 2014

Adam Buśko na temat tej książki:

Nie spodziewałem się, że publikacja „o facebooku” może być tak ciekawa! Książka napisana przyjaznym i nieskomplikowanym językiem, więc osoba o zerowej wiedzy w temacie Social Media – ja – może się połapać o co chodzi. Opisywane case'y i zjawiska poparte są przykładami, do których można się szybko przełączyć przez QRkody co dodatkowo umila lekturę. Autor w ciekawy sposób naświetla mechanizmy występujące w Social Media i pokazuje gotowe rozwiązania, jak z nich skorzystać lub się zaadaptować i stworzyć własny schemat działania. Część graficzna na wysokim poziomie! Drobny minus stanowi przewijająca się w niemal każdym rozdziale reklama Brand24, autor pisze o nim trochę zbyt często, szczególnie rzuca się to w oczy kiedy kilka akapitów dalej negowana jest zbyt nachalna reklama :)
Podsumowując, książkę uważam za bardzo ciekawą i pomocną. Temat, który nigdy mnie przesadnie nie interesował podany jest w interesujący i zrozumiały sposób, do tego wydana jest bardzo ładnie. Co więcej jest to publikacja, która nie jest jedynie zbiorem suchych faktów – przez poparcie ich przemyśleniami i przewidywaniami autora jest źródłem inspiracji i pożywką dla pomysłów czytelnika!

Partnerzy

© 2017 Fundacja Startup School  |  Polityka plików cookie  |  Zaloguj