Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty

Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty

Autor: Anna Miotk

Rok wydania: 2013
Wydawnictwo: Onepress

Pożycz z naszej biblioteki     Kup w księgarni

Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Facebooka, Facebook nie odniósł spektakularnego sukcesu podczas giełdowego debiutu. Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno święciło triumfy, nie istnieje. Agencje reklamowe prowadzące profile medialne dużych klientów okazują się nie tak profesjonalne, jak miały być, a mniejsze firmy działają na własną rękę i często wykazują się całkowitym niezrozumieniem zasad obowiązujących w marketingu relacji. Czas włożony w aktywność w sferze mediów społecznościowych dla wielu marketerów jest czasem straconym... Czyżby bańka pękła?

Autorka tej książki stawia tezę, że jednym z powodów rozczarowania tą sferą jest brak możliwości rzetelnego mierzenia efektów komunikacji w mediach społecznościowych, ale nie ogranicza się do samego stwierdzenia faktów. Chce naprawdę pomóc Czytelnikom rozwiązać problemy wiążące się z ich obecnością w mediach społecznościowych. Wychodzi od podstaw. Uświadamia nam, dlaczego mimo wszystko warto inwestować w obecność w tej sferze. Podpowiada działania skuteczne dla różnych typów firm i różnych celów biznesowych. Odpowiada na często pojawiające się pytanie: „Dlaczego efekt komunikacji w mediach społecznościowych nie jest natychmiastowy?”. Zwraca uwagę na narzędzia marketingowe sprawdzające się w sferze nowych mediów, wskazuje, jak mierzyć efekty działań oraz jakie trendy pojawiają się w badaniach skuteczności strategii SM.

 3 kwietnia 2013

Daniel Szymczak na temat tej książki:

Jako, że jestem początkującym adeptem biznesu i jest to jedna z pierwszych książek dotyczących social media postaram się przybliżyć moje wrażenia po jej przeczytaniu. Książka ta jest prostym, przejrzystym skrótem mediów społecznościowych i całej 'otoczki' współczesnego świata internetu- tzw. 'szybkich mediów'. Ukazuje Nam jak wyglądamy i z czym możemy się spotkać w mediach społecznościowych, Czy warto inwestować, jak i czym mierzyć efekt komunikacji oraz odpowiada/podpowiada na często zadawane pytania w tej sferze- social media. Znalazłem tu sporo statystyk, porównań, tabelek, ale także garść ciekawostek. Z pewnością jest warta przeczytania, a czyta się ją szybko gładko i przyjemnie.

 11 września 2014

Lidka Herasimowicz na temat tej książki:

Książka jest napisana prostym, (może zbyt prostym?) językiem, aczkolwiek nie jest przyjemna w odbiorze. Nie jest odkrywcza, w zasadzie jest nudnawa. Przypomina skrypt studencki usłany wszelkiego rodzaju badaniami i tabelkami.

Partnerzy

© 2017 Fundacja Startup School  |  Polityka plików cookie  |  Zaloguj