Marketing

Marketing

Autor: Philip Kotler , Kevin Lane Keller

Rok wydania: 2012
Wydawnictwo: Rebis

Zarezerwuj (aktualnie wypożyczona)     Kup w księgarni

Najnowsze, zmienione i uzupełnionewydanie biblii marketingu.

Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce. Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of America.

Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney.

Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.

 10 lipca 2014

Patryk Kleczkowski na temat tej książki:

Książka, która jest tak naprawdę pozycją obowiązkową każdego, kto z marketingiem ma do czynienia. Nie bez powodu jest nazywana biblią marketingu.
Zawiera szczegółowe opisy przeprowadzonych kampanii, podjętych taktyk czy strategii dostosowanych do różnych biznesów.
Dodatkowo wszystko to zostało poparte bardzo dobrymi przykładami, które potrafią zainspirować.
Także jeżeli ktoś pominął tę pozycję to jak najszybciej powinien to nadrobić.

Partnerzy

© 2017 Fundacja Startup School  |  Polityka plików cookie  |  Zaloguj