Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Autor: Paweł Tkaczyk

Rok wydania: 2011
Wydawnictwo: Onepress

Pożycz z naszej biblioteki     Kup w księgarni

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.

Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.

Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku - właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR - powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób - bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują.

 27 marca 2012

Tomek Sawicki na temat tej książki:

Książki „Zakamarki Marki” Pawła Tkaczyka nie trzeba chyba właściwie przedstawiać - od dłuższego czasu znajduje się na liście bestsellerów wydawnictwa one press, pochlebnie wypowiadają się o niej recenzenci.

Największą zaletą tej książki jest bez wątpienia fakt, że została ona napisana przez osobę, która ma duże doświadczenie praktyczne. Dzięki temu niemal każde zdanie jest poparte przykładem ze świata marketingu, a całość ma formę raczej praktycznych wskazówek, niż teoretycznego wykładu. Warto również dodać, że książka jest napisana prostym językiem, przez co bardzo przyjemnie się ją czyta - nie znajdziemy w niej tabel, czy skomplikowanych wykresów.

Poszczególne rozdziały są bardzo zwięzłe (liczą zazwyczaj po kilka stron) przez co przypominają w pewnym sensie wpisy z bloga. Mi osobiście taka forma przypadła do gustu. Zdaję sobie jednak sprawę, że czytelnicy oczekujący szczegółowej analizy omawianych zagadnień mogą nie być w pełni usatysfakcjonowani. Należy jednak pamiętać, że tematyka kreowania marki jest na tyle obszerna, że na 200 stronach nie da się dogłębnie omówić każdego jej aspektu.

"Zakamarki marki" poleciłbym przede wszystkim (ale nie tylko!) osobom, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z marketingiem - książka Pawła Tkaczyka będzie stanowić dla nich świetne wprowadzenie do tej tematyki.

 18 kwietnia 2012

Jerzy Seweryn na temat tej książki:

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci jest przemyślana strategia. Książka przedstawia w przystępny sposób temat często pomijany w wielu firmach. Budowanie marki to proces którego opis znajdziesz w tej książce. Książka została podzielona na następujące rozdziały:
1. Silna Marka
2. Strategia komunikacji marki
3. Identyfikacja wizualna
4. Relacja klient - marka
5. Nowy marketing
6. Case study

 6 grudnia 2012

Agnieszka Żdanuk na temat tej książki:

Polecam! Książka napisana językiem, który da się zrozumieć, zapamiętać i nie znudzić. Przykłady są bardzo ilustratywne :) w pewnych momentach sam czytelnik sie zaskakuje, czym się kierowano przy tworzeniu danej marki, choć to "oczywiste".

Partnerzy

© 2024 Fundacja Startup School  |  Polityka plików cookie