Jeszcze niedawno, aby stworzyć witrynę skupiającą jakąś społeczność, a do tego tętniącą życiem, wystarczyło założyć proste forum. Te czasy już się skończyły. W chwili obecnej projektanci prześcigają się w pomysłach mających jeden cel - zdobycie jak największej liczby użytkowników, aktywnie uczestniczących w życiu serwisu WWW. Co ciekawe, ciągle udaje im się zaskoczyć internautów nowymi rozwiązaniami. Może i Ty masz szansę zbudować stronę, która zdobędzie popularność i stanie się miejscem spotkań oraz dyskusji dla wielu osób?
Prawda, że to kuszące? Jednak najpierw musisz odpowiedzieć sobie na wiele pytań odnośnie funkcjonowania tego typu serwisów. W tej książce znajdziesz wszystkie niezbędne informacje na temat cyklu życia aplikacji oraz zasad projektowania serwisów społecznościowych. Nauczysz się także identyfikować obiekty społeczne. Ponadto dowiesz się, jak stworzyć przyjazny system rejestracji, który nie będzie odstraszał użytkowników, oraz odkryjesz narzędzia pozwalające na analizę statystyk Twojego serwisu. Ta książka udziela odpowiedzi na jedno z najistotniejszych pytań: "Jak utrzymać zadowolenie i zaangażowanie użytkowników przez dłuższy czas?". Ty także poznaj odpowiedź!
Już stworzyłeś albo dopiero myślisz o zaprojektowaniu serwisu społecznościowego? Ta pozycja jest zdecydowanie dla Ciebie. Otwiera oczy na wiele wydawać by się mogło nieznaczących aspektów projektowania, o których wiele osób zdaje się zapominać.
Autor prezentuje wiele gotowych rozwiązań, których wprowadzenie spowoduje, że serwis będzie lepiej odbierany przez użytkowników, wygodniejszy w obsłudze, a komunikacja łatwiejsza. Przedstawione pomysły zaprezentowane są jako koncepty, bez choćby fragmentu kodu, co dla niektórych czytelników może być dużą zaletą. Obserwacje autora poparte są przykładami opierającymi się na realnych sytuacjach z rynku amerykańskiego.
Moim zdaniem jest to wartościowa pozycja w biblioteczce każdego startupowca. Gdy ją czytałem przyszło mi do głowy dużo pomysłów, jak ulepszyć tworzony przeze mnie serwis.
Książka krok po kroku opisuje jak zabrać się do projektowania serwisów społecznościowych. Poczynając od rejestracji, kończąc na zagadnieniach związanych z utrzymaniem użytkowników w serwisie, oraz tworzenia z nim więzi.
Zawiera liczne przykłady zastosowań w oparciu o istniejące już serwisu społecznościowe, uwzględniając przy tym najważniejsze zagadnienia.
Książka treściwa i praktyczna, zdecydowanie warta uwagi, dla osób projektujących serwisu społecznościowe.
Instrukcja tworzenia serwisu społecznościwego. Odwołując się do wielu istniejących już i mających za sobą sukcesy aplikacji, jak Amazon, daje praktyczną wiedzę na co zwrócić uwagę, Autor zawarł sporo zagadnień związanych z psychologią i wpływaniem na klienta.
Bardzo przydatna dla kogoś mającego aspirację projektować serwis społecznościowy.
Polecam!