Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca!
Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów, zastosowanie dyscypliny biznesowej i sprawdzonych wzorów zachowań to tylko kilka prostych zasad na Twojej nowej drodze wprost do domów i serc klientów.
- Poznaj szczegółowo techniki zwiększania sprzedaży, zysków, udziału w rynku i skuteczności.
- Ucz się na konkretnych przykładach budowania świadomości marki, obsługi klienta i zarządzania reputacją.
- Dowiedz się, jak wykorzystać media społecznościowe, by zapewnić klientom genialną obsługę, i jak zgromadzić masę klientów naprawdę zainteresowanych kupnem.
- Zapoznaj się z faktami, danymi statystycznymi, przykładami z życia - i stosuj solidne kryteria ich oceny.
Przydatny podręcznik/poradnik jak kreować swoją markę w mediach społecznościowych. Książka wydała mi się przystępna i dość zrozumiała, co biorąc pod uwagę moje zerowe doświadczenie czyni z niej dobrą pozycję także dla osób początkujących :) Może to być dobra lektura dla osoby która chce obrać konkretną strategie działania w mediach społecznościowych ale nie ma pomysłu jaką i jaki cel go tak naprawdę interesuje. Oprawa graficzna mogłaby być nieco przyjemniejsza, ale ogólnie książka bardzo pomocna :)