Emocjonomika. Wykorzystanie emocji a sukces w biznesie

Emocjonomika. Wykorzystanie emocji a sukces w biznesie

Autor: Dan Hill

Rok wydania: 2010
Wydawnictwo: Rebis

Pożycz z naszej biblioteki     Kup w księgarni

Osiemdziesiąt procent decyzji podejmujemy pod wpływem emocji – wykazały to najnowsze badania z dziedziny neurologii i funkcjonowania mózgu.

„Emocjonomika” uczy postrzegać emocje w kategoriach możliwości biznesowych: w obecnych warunkach zaostrzającej się konkurencji rynkowej, wobec setek podobnych produktów, emocje mogą wywierać istotny wpływ na decyzje klientów. Autor odwołuje się do obserwacji mimiki twarzy - najskuteczniejszej metody pomiaru i analizowania reakcji emocjonalnych. Pokazuje też, jak wykorzystywać emocje w poszczególnych działaniach biznesowych - budowaniu marki, projektowaniu produktów, reklamie, sprzedaży, obsłudze klientów i zarządzaniu pracownikami.

„Książka Dana Hilla to objawienie” – Philip Kotler, autor Marketingu

„Emocjonomika uczy, jak budować więzi empatii z klientami, które zapewnią firmie rozwój w nadchodzących latach” - Martin Lindstrom, autor książki Dziecko reklamy

„Emocjonomika jest świetnie napisana, gruntownie przemyślana i pełna niezwykle przekonujących sugestii. Wyjaśnia, w jaki sposób emocje biorą górę nad logiką, pokazuje, jak wykorzystywać emocje w budowaniu marki, strategii reklamy, sprzedaży i kontaktów z klientami. Nie zwlekaj – kup ją, przeczytaj i wykorzystaj w praktyce, zanim zrobi to twoja konkurencja” – Jeffrey Gitomer, autor Czerwonej książeczki sprzedawcy

Dan Hill jest założycielem i prezesem firmy konsultingowej Sensory Logic. Jest autorytetem w dziedzinie wpływu emocji na zachowanie konsumentów i pracowników oraz ekspertem w wykorzystaniu mimiki twarzy do analizy procesów decyzyjnych klientów. Często występuje jako mówca na konferencjach biznesowych na całym świecie i jest autorem książki Body of Truth: Leveraging What Consumers Can't Or Won't Say.

Partnerzy

© 2024 Fundacja Startup School  |  Polityka plików cookie