Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes

Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes

Autor: Kamila Mikołajczyk, Dariusz Nawojczyk

Rok wydania: 2013
Wydawnictwo: Helion

Pożycz z naszej biblioteki     Kup w księgarni

Chcesz założyć własny e-biznes, ale nie wiesz, od czego zacząć? Zawsze marzyłeś o własnej firmie, ale nie miałeś odwagi zrezygnować z bezpiecznego etatu? Masz doskonałe pomysły na działalność w sieci, ale jak dotąd coś ciągle przeszkadzało Ci je realizować? Jeśli na któreś z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, najwyższa pora zmienić coś w życiu! Załóż własną firmę, zdobądź fundusze na jej rozwój, przemyśl strategię działania i ruszaj do boju! Świat stoi przed Tobą otworem i być może już czeka na Twój produkt lub Twoją usługę!

Pierwszy krok już wykonałeś – udało Ci się znaleźć tę książkę. Teraz musisz już tylko zapoznać się z zawartą w niej wiedzą i zacząć wdrażać ją w życie! Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes to pozycja, która ułatwi Ci podjęcie najważniejszych decyzji dotyczących prowadzenia własnej działalności gospodarczej w internecie i pomoże ominąć przeszkody piętrzące się na drodze początkującego e-biznesmena. Dowiesz się z niej nie tylko, co robić, aby odnieść sukces, lecz również, czego zdecydowanie robić nie należy i jakie pomysły są z góry skazane na fiasko.

Nie czekaj, odważ się i zacznij działać!
- Pomysł na skuteczny e-biznes
- Tworzenie biznesplanu i pozyskiwanie środków
- Wybór odpowiedniego typu działalności gospodarczej
- Zarządzanie wizerunkiem i marką firmy
- Dobór pracowników i zarządzanie kadrami
- PR, komunikacja i marketing
- Ciekawostki, studia przypadków i rady praktyków

 15 września 2014

Hubert Sarzyński na temat tej książki:

Książka opisuje liczne przykłady polskich i zagranicznych start-upów m.in. fotki.pl :) Bardzo szybko się czyta, zawiera rady dla bardzo początkujących (ogólnie nie „odkrywa Ameryki”) ale jest spoko. Polecam – Hubert Sarzyński. :)

Partnerzy

© 2024 Fundacja Startup School  |  Polityka plików cookie